Már 277 szócikk közül válogathatsz.

Sziasztok, Bringások! A Biciklopédia elindításával egy olyan webes kerékpár (más néven bicikli) tudástárat hoztunk létre, amely bárki által hozzáférhető és alakítható. Legyetek Ti is a Biciklopédiát építő közösség tagjai, és járuljatok hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Ha pedig szeretnétek az oldal hivatalos szerkesztői közé tartozni, jelentkezzetek az info@biciklopedia.hu címen!


Szócikk neve: A márka-szponzorált csapatok visszatérése
Verzió: 3  
Változtatta: Anonym on-line user
Változtatás dátuma: 2009-07-30 17:37:24
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A ’60-as évekre egy nagy mélypont alakult ki a kerékpáreladásokban, amivel egyidejűleg a gyártók nagy mértékben érezhették a nyilvánosság hiányát, a Tour-on való szereplés elmaradását.
1962-ben ennek a hatására visszatértek a márka-szponzorált csapatokhoz. Ezt követően [Dopping] botrányok törtek ki, 1966-ban kerékpáros tömegtüntetést is tartottak a versenyzők, ami mögött egy a szponzorok által provokált akciót sejtett a közvélemény.
A köz-elégedetlenség hatására 1967-’68 visszatértek a Nemzeti csapatokhoz,de mivel a szponzorok igazságtalannak tartották, hogy az általuk egész évben támogatott sportolók nem képviselhetik a támogatóikat és a nemzeti csapatok a különböző országok ellentétjei alapján adódó feszültségekkel teli, jobban széthúznak ,mint a márka-szponzorált modellben.
1969-óta, a 2éves visszatérés után újra a márka-szponzorált csapatok indultak a Tour-on, de ez máig változhat, a Tour rendezőitől függően.


A ’60-as évekre mélypont alakult ki a kerékpáreladásokban, amivel egyidejűleg a gyártók nagy mértékben érezhették a nyilvánosság hiányát, a Tour-on való szereplés elmaradását.
1962-ben ennek hatására visszatértek a márkaszponzorált csapatokhoz. Ezt követően [Dopping] botrányok törtek ki és 1966-ban kerékpáros tömegtüntetést is tartottak a versenyzők, ami mögött egy, a szponzorok által provokált akciót sejtett a közvélemény.
A közelégedetlenség hatására 1967-’68-ban visszatértek a Nemzeti csapatokhoz, de a különböző országok közti ellentétekből adódó feszültségek miatt, valamint, hogy a márkák igazságtalannak tartották, hogy az általuk egész évben támogatott sportolók nem képviselhetik támogatóikat ebben a modellben jobban széthúztak a sportolók, mint a márka-szponzorált versenytípusban.
1969-óta, a 2 éves visszatérés után, újra a márka-szponzorált csapatok indultak a Tour-on, ami a Tour rendezőitől függően bármikor megváltozhat.


 

[Tour de France]

 








Médiapédia Patikapédia Netpédia Jógapédia Vinopédia Webfazék Mammutmail
marketing és média tudástár egyészségügyi enciklopédia internetes tudástár jóga tudástár borászati tudástár receptek online nagy fájlok küldése

CRITICALMASS